Athéné Szakközépiskola Emberi erőforrás szakügyintéző - Athéné Szakközépiskola |
|
|
|
|
Képzés adatai: |
képzés helye: | Budapest - VII. | Képzés kezdete: | 2013. június | Képzés időtartama: | 2 év | Tagozat és a képzés árai (Ft): | esti, nappali |
|
|
|
A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra! |
A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti. |
|
|
A képzés érettségi követelményei: |
érettségi bizonyítvány megléte |
|
A képzés általános leírása: |
A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227
Az emberi erőforrás ügyfélkapcsolati szakügyintéző iratokat, dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ. Adatbeviteli feladatot végez, kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál, hidegenhívást kezdeményez. Az emberi erőforrás gazdálkodáshoz kapcsolódó szakfeladatokat lát el.
A képzés
-OKJ-azonosító: 54 347 01 0010 54 01
-szakképesítés szintje: emelt szintű
-betölthető foglalkozás: Egyéb ügyintézők (FEOR 3629)
-képzési idő: 2 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)
-A képzés - a képzési idő körülbelül 60 %-ában - idegen nyelven - angolul, és egy választott, második idegen nyelven - folyik! A szakvizsgáztatás szintén e két nyelven történik!
Elérhető ráépülő képzések
-IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű)
-Távközlési ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű
-Üzleti kommunikációs szakügyintéző (emelt szintű)
Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.
Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Üzleti kommunikáció idegen nyelven (1606-06)
-Az ügyfélszolgálati panasz, reklamáció kezelése (1607-06)
-A Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven (2568-06)
-A telemarketing, telesales tevékenység ellátása idegen nyelven (2569-06)
-Az emberi erőforrás gazdálkodáshoz szakfeladatok ellátása (1592-06)
|
|
A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek: |
|
|
|
A képzés az alábbi linken érhető el: http://www.humankepzes.hu/?id=kepzes&art_id=480 |